Subject: Lääne poolse Harju maakonna raudteeülesõidukohtade komisjoniline ülevaatus 2025. aastal
From: "Pille Puumets" <[email-masked]>
To: "info" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Rein Ljäkin <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 12:33:51 +0200

Tere

Saadan AS Eesti Raudtee kirja nr 22-1/1183 Lääne poolse Harju maakonna
raudteeülesõidukohtade komisjoniline ülevaatus 2025. aastal kohta.

Kutse kättesaamisest ja oma esindajate osalemisest palun teatada e-posti
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Pille Puumets

dokumendihalduse spetsialist

AS Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

T +372 6158 610

M +372 51 61 570

[email-masked]

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.